Cəmiyyət

Siqareti necə tərgitmək olar?

Siqaret tərgitmək bir çox insan üçün çətin ola bilən, lakin sağlamlıq üçün çox vacib olan bir qərardır. Siqareti tərgitmək üçün aşağıdakı bəzi məsləhətlər faydalı ola bilər:

Qərarlılıq: Tərgitməyə qərarlı olmaq ən əsas mərhələdir. Fəaliyyətinizi məhdudlaşdıran şeyləri kənara atmaq və müstəqil qərar qəbul etmək vacibdir.

Bir plan qoymaq: Siqaret tərk etmək üçün bir plan qoymaq vacibdir. Qidaların dəyişdirilməsi, həftəlik təlim proqramının hazırlanması və digər strategiyalarla siqareti tərgitmək prosesində yardımcı ola bilər.

Dəstək Almaq: Dostlar və ailə üzvlərinin dəstəyini almazdan öncə onlara qərarınızı bildirmək işi daha da asanlaşdıracaq. Onlar sizi dəstəkləyib təşviq edə bilərlər.

Dərman və əvəzliyicilərdən istifadə: Siqaret tərk etməkdə kömək edən nikotin əvəzləyicilərini (nikotin terapiyası) və ya digər tədbirlərdən istifadə möcüzələr yarada bilər. Həkiminizlə əlaqə saxlamaq vacibdir.

Fiziki aktivlik: Fiziki aktivliklə məşğul olmaq prosesdəki gərgin anları azalda bilər.

Əyləncəli fəaliyyətlər: Siqaretin tərk edilməsi zamanı əyləncəli fəaliyyətlərə yönlənmək və maraqlı həyat tərzləri qurmaq yardımcı olar.

Stres ilə başa çıxmaq: Siqaret çox insan üçün streslə başa çıxmağın bir hissəsi kimi görülür. Alternativ stres idarə etmə üsulları, yəni, meditasiya və yoqadan istifadə etmək, dərin nəfəs almaq, ənənəvi tibb prinsiplərini tətbiq etmək siqareti atmağınıza kömək edə bilər.

Həkiminizlə danışmağınız, dəstək qruplarına qoşulmağınız və onların təlimatlarına əməl etməyiniz də siqareti atmağınızda sizə kömək edə bilər. Hər kəsin istifadə etdiyi və ya edəcəyi metodlar fərqli ola bilər. Amma əsas odur ki, müstəqil şəkildə sağlamlığınıza uyğun olan tədbirlər tapasınız…

Bənzər yazılar

Back to top button